dijous, 8 de març del 2012

Dolçoretes



  Soroll, males cares, preocupacions i sobre tot malsons. Encara que sigui una mica petit burgés, tant se val! És que no podem fruir tots de les coses dolces, agradables, que ens fan sentir una mica com al ventre de la mare.jo crec que, si hi ha coses boniques són per a que tots en puguem gaudir, i que caram a mi m'agraden! I ja que avui é el dia de la dona, que sempre treballa, us faig un regal. Imagineu sommiar això!
 És clar, qui no voldria entrar en una pastisseria així. Jo de moment no he pogut fer-ho més que en somni.
Un somni ple de Dolçoretes. Espero que un dia hi pugui entrar tot aquell que tingui la sensibilitat per fer-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em deixis un comentari/ Je suis très heureuse de ton commentaire